13 marca 2015
Uprzejmie informujemy, że przedłużeniu uległ okres obowiązywania umowy udostępnienia środków, zawartej pomiędzy WFOŚiGW a NFOŚiGW, umożliwiającej dofinansowanie zadań związanych z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego województwa śląskiego.
Wnioski o dofinansowanie przyjmowane będą od 01.04.2015 do 31.07.2015 roku i rozpatrywane w sposób ciągły. Termin realizacji zadań nie może przekraczać daty 31.10.2015 roku.
O dofinansowanie mogą ubiegać się jednostki samorządu terytorialnego, na terenie których zastała przeprowadzona inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest, posiadających Program usuwania azbestu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia, podobnie jak w latach ubiegłych, może wynosić do 100% kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% w formie dotacji ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW i do 50% (lecz nie mniej niż 35%) w formie preferencyjnej pożyczki ze środków WFOŚiGW.
- Wzory dokumentów, które należy złożyć w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach – pobierz plik