OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA 2025 NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM I UNIESZKODLIWIENIEM AZBESTU WFOŚiGW w Katowicach 
ogłasza nabór wniosków na 2025 r. na dofinansowanie zadań 
związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz naboru wniosków

  • Nabór wniosków adresowany jest do jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego, w których została przeprowadzona inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest, planujących zadania związane z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest, zgodnie z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest.
  • Termin składania wniosków: do 30.04.2025 r. 
    Wnioski, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane
  • Termin zakończenia zadań: 30.09.2025 r.

Wnioski rozpatrywane będą w trybie ciągłym w oparciu o poniższe dokumenty:

  1. Regulamin dofinansowania zadań związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest i naboru wniosków w 2025 rok. 
  2. Szczególne zasady dofinansowania zadań związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem azbestu realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.

Wnioski wraz z załącznikami należy sporządzić na obowiązujących formularzach – szczegółowe informacje wraz z kompletem dokumentów

Kontakt z Zespołem Gospodarki Wodnej i Ochrony Powierzchni Ziemi:
tel. 32 60 32 241, 32 60 32 386, 32 60 32 283.